Procedura Reklamacji Zegarka
Aby ułatwić proces reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi krokami
- Sprawdzenie Warunków Reklamacji
Upewnij się, że zegarek kwalifikuje się do reklamacji na przykład wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu
Sprawdź, czy okres gwarancji na produkt nie wygasł - Zgłoszenie Reklamacji
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
Telefon: 795600905
E-mail: seikomodyavel@gmail.com
Podaj dane zamówienia opis problemu oraz jeśli to możliwe dołącz zdjęcia uszkodzenia - Wypełnienie Formularza Reklamacyjnego
Otrzymasz od nas formularz reklamacyjny który należy wypełnić i odesłać z zegarkiem
Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne i czytelne - Odesłanie Produktu
Zegarek należy odesłać na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym
Prosimy o staranne zapakowanie produktu aby uniknąć dalszych uszkodzeń podczas transportu
Zalecamy skorzystanie z przesyłki z ubezpieczeniem - Rozpatrzenie Reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki
O wynikach reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie - Zwrot lub Wymiana
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji oferujemy możliwość wymiany zegarka na nowy lub zwrot pieniędzy
Ważne Informacje
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz dokumentacji związanej z reklamacją
Koszty przesyłki reklamacyjnej mogą być pokryte przez nas jeśli reklamacja jest uzasadniona
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta
Dziękujemy za zaufanie